Tuesday 1 November 2011

hari hari

da lame ta update blog aku ni!! wah byk benda aku na cite....! tp aku cite yg penting2 je la... heehe
firstly, aku na cite sal aku g kem bulan 10 ari tu... mmg best gile la... aku ske sgt g kem.. seronok... mcm2 org aku knl...
pastu dorg kenekan aku sbb besday aku... bulan 10.. haahhaha cuak tak cuak gk la bile kne tu... tp macam biase la buat muke slamber je... hahaha tp mmg la kenangan GALAKSI SEMPURNA... hahaha dengan dikir baratnye yg tak menjadi.. mcm2 la.. tp yg penting kumpulan aku yg no 1...! yeah terbaik!... heee

lately ni makin byk keje.. ade lam satu hari ade 4 kuiz and dua presentation... fuh sgt memenatkan otak..
hehe 
tpi tade la smpai centu.. kuiz die senang je.. siap leh bincang ag..heeeeeee

final exam 15.11-17.11.2011
tp paper double dalam satu ari... perghh cane la aku na menatap buku tu... sume teori... sgt mlas... n sgt mengantuk bile bukak buku SAHAJA....
na ke tanak aku terpaksa hadapi sume ni...
hahaha 

so wish me luck...

XOXO...