Tuesday 18 October 2011

pembalasan

hahaha
kat dunia lagi aku dah dapat tengok dan tahu keadaan ko macamane... betapa kesiannya aku kat ko...
tu la lain kali jangan nak sedap sedap je cakap, siap nasihat la bukan main lagi...
pastu ko lak yang kenakan...?
betapa syoknye kamu kene... HAHAHAHA 
tape2 belajar la menerimanya....
KAHKAHKAH.......


tu je aku na ckp... sbenarnye jgn ckp pe yng kite ta rase... jgn men sebut je... kalo ta pnh kene... diam je.. bg je la semangat ke... hahaha skg bru kau tau langit tu tinggi ke rendah...


pikir diri sendiri sbelum nak nasihatkan aku... hahaha
aku paling ta suke ble org na nasihatka aku tpi die ta sedar diri... means die pon buat centu jugak...
ckap bukan men lagi..... suh tu la ni la... tpi... mcm HARAM je..die pon 10 kali 5 jgak.. hoho


ok la byebye... :)